Nationaal Agentschap Baanbrekende Innovatie, in EU of niet? (opens in new tab)
Ik ben eigenlijk op vakantie, maar toch een korte blogpost. Het is (in)formatietijd, en er worden plannen gemaakt. Eerder dit jaar kwam het ministerie van Economische Zaken met het idee een Nationaal Agentschap Disruptieve Innovatie op te richten, zoals ook al bestaat in Duitsland, en het meest beroemd in Amerika. Ik schreef hier eerder al een artikeltje over met meer details: Klassieke manieren om wetenschap en innovatie te stimuleren zijn erg ongeschikt voor disruptieve innovatie, ideeën di...
Read the original article