Klägget i Flamman om lobbyregister (opens in new tab)
Tidningen Flamman har intervjuat Kläggets Max Andersson om regeringens proposition om lobbyregister med mera. ”Äntligen” säger Max Andersson om lobbyregistret. – Vi i Skiftetrörelsen har kämpat för det här i tio år. Med tanke på att vi har en moderat regering så är det här faktiskt bättre än vad man hade kunnat vänta sig. Men […]
Read the original article