Bussjätte köper sig en lobbychef från Moderaterna (opens in new tab)
Moderaternas presschef i Region Stockholm, Emil Johansson, går till Keolis för en nyinrättad tjänst som lobbychef. Det är samma Keolis som kör SL-bussarna i innerstaden på ett tioårigt avtal värt över tio miljarder kronor. Samtidigt som regeringen just nu lovar att halvera biljettpriserna i, med statliga pengar. Timingen är intressant. Det är inte vilken jobbytare […]
Read the original article