Lobbyist: du får betala ett högt pris! (opens in new tab)
Lobbyisten Göran Thorstenson blev så arg över granskningen att han skrev till DNatt han hoppas att journalister som skrivit om Fållökna ”en dag får betala ett högt pris för det ni nu bidrar till”. Hot från statsministerns innersta krets Många journalister uppfattar Göran Thorstensons brev som ett hot . Den koleriske lobbyisten är inte vem […]
Read the original article