Barnen är de viktigaste vi har, eller…? (opens in new tab)
Moderaterna driver nu en kampanj i medierna om att de ska “sätta stopp för de orättvisa tonårsutvisningarna”. Att statsministern därmed ger hyckleriet ett ansikte är en underdrift.
Read the original article