Kolin-reissu (opens in new tab)
(nettipäiväkirja 08.06.2026) Oltiin kuopuksen (12 v) kanssa Kolilla (Kolin kansallispuistossa) to-su. Tehtiin kaikki normaali eli oli ihan hyvä reissu, käytiin myös pakolliset Kolivaaran huiput. Mentiin pyörä-junayhdistelmällä, joka on yllättävän hyvä tapa ylipäänsä tosi moniin paikkoihin Suomessa: pikkupysäkkejä on paljon, ja esim. 30 km:n pyöräilymatka lähimmältä seisakkeelta kattaa jo isoja aloja Suomesta. Tällä kertaa pyöräilyä tuli loppujen lopuksi noin 60-70 km: Uimaharjun seisakkeelta ...
Read the original article