muutamia Helsingin paikkasuosituksia (opens in new tab)
(nettipäiväkirja 29.04.2026) Tänään haluan antaa pari suositusta ympäristöstäni. Ensinnäkin, ellet oo mennyt katsomaan Kruunuvuorensiltaa, käypä. Itse ajattelin että siitä tulee tosi kylmä ja autio, kun se on niin pitkä ja merellä tuulee aina, mutta ei: varsinkin nyt kesän kynnyksellä siellä on mielettömät määrät ihmisiä, jopa tänään keskellä päivää ainakin yksi tarharyhmä ja yksi koululaisryhmä ylittämässä sitä tai ihan vaan katselemassa maisemia. Sillan keskikohdalla on näköalapenkkejä, sie...
Read the original article