nuorten kanssa puhumisesta (opens in new tab)
(nettipäiväkirja 17.05.2026) Oon ollut tänä viikonloppuna tupareissa ja YO-juhlissa. Yhteistä niissä on ollut, että siellä on jotain asukkaiden nuorta sukua, jonka kanssa on ihan sairaan hauskaa jutella. Oon puhunut stipendeistä ja siitä millaisia on koulujen pahikset nykyään ja kuvioluistelun aiheuttamista mustelmista ja siitä, onko järkevää edes yrittää ehkäistä ennalta asioita, jotka sattuvat mutta eivät vahingoita merkittävästi. Nuoret on tosi fiksuja, mutta niiden kanssa puhuminen on hit...
Read the original article