viestimet omaan haltuun (opens in new tab)
(nettipäiväkirja 21.12.2022) Rupesin laittamaan kuntoon taas erilaisia kommunikaatiovälineitä. Kun työskentelee korporaatioissa, päätyy lammasmaisesti käyttämään sitä, mitä firma käyttää, koska vaihtoehtoa ei ole. Nyt oon villi ja vapaa ja käytän niitä palveluita mitä huvittaa! Ensinnäkin: erilaiset kaveripiirini ja tuttuni ovat hajaantuneet niin, että on pakko käyttää [WhatsApp]ia, [Telegram]ia, [Signal]ia, [Discord]ia, [IRC]iä ja tietenkin [sähköposti]a, sillä mikäs pahan tappaisi. Näistä o...
Read the original article