Må debaclet med tonårsutvisningarna bli en läxa för partiledningen i S (opens in new tab)
Så här skrev jag (se nedan) på Facebook i samband med att Socialdemokraterna trasslade in sig i vad man egentligen tyckte eller inte tyckte ...
Read the original article