Oud-topman Ferrari woedend over nieuwste model: 'De Chinezen gaan hem in ieder geval niet kopiëren' (opens in new tab)
De nieuwe elektrische Ferrari zou weleens het begin van het einde voor Ferrari kunnen betekenen. Dat zegt Ferrari’s voormalige topman Luca di Montezemolo, die de Luce volledig afkraakt. „Als ik zou zeggen wat ik echt denk, zou ik Ferrari schade berokkenen”, zegt hij.
Read the original article