Opinie: de next ‘good move’ zit in het creëren van een ‘correcte’ stad (opens in new tab)
Dag Elke, Je kent me niet, en – in alle eerlijkheid – heb ik ook niet voor je gestemd. Daarvoor moet je dit niet verder lezen of ernstig nemen. Ik woon in de “piétonnier”, knal in het centrum. Daarvoor kun je misschien wel verder lezen. Ik vind het fantastisch om ’s morgens buiten te komen […]
Read the original article