You’ve never been refreshed like this before (opens in new tab)
Place de Brouckère. Een paar jaar geleden werd beslist om het legendarische Coca Cola-bord weg te halen. Dit werd als invasief en commercieel gezien. Iets wat niet paste in het tijdsbeeld, in het ideologisch kader, noch in het toekomstbeeld van het plein. Er zouden bomen komen om het te verfrissen. Dat verfrist toch beter dan […]
Read the original article