Ledare: Det finns ingen anledning att se glaset som halvfullt (opens in new tab)
Utsläppen i fjol var högre än när regeringen tillträdde, visar ny statistik. Det borde ge Liberalerna skrämselhicka. Men i stället jublas det på departementet.
Read the original article