Moderaterna varnar för skattehöjningar med S-regering (opens in new tab)
Två moderata tungviktare, finansminister Elisabeth Svantesson och justitieminister Gunnar Strömmer, varnar för stora skattehöjningar om vänstersidan vinner valet. – Man kan vara säker på att människor får mindre i plånboken med en rödgrön regering, säger Svantesson.
Read the original article