Rubio om nya samtal med Iran: ”Får se vad som händer” (opens in new tab)
USA:s utrikesminister Marco Rubio säger att det finns tecken på framsteg men ”vill inte vara allt för optimistisk” inför en överenskommelse om fred med Iran. Vita huset och Teheran är fortfarande motpoler i uranfrågan. – Vi tänker inte låta dem behålla det, säger president Donald Trump.
Read the original article