Trump tar över USA-jubileum: ”Jag drar mer folk än Elvis” (opens in new tab)
Efter avhoppet av kända artister från det planerade 250-årsfirandet i USA tar Donald Trump över arrangemanget, och gör sig själv till huvudnumret. ”Jag tänker ta in den som är störst i världen och drar mer folk än Elvis.” skriver han på sociala medier. Han trycker också på för att få sitt ansikte på en jubileumssedel på 250 dollar och på Mount Rushmore.
Read the original article