USA attackerat mål i södra Iran: ”Självförsvar” (opens in new tab)
Den amerikanska militären har under måndagen genomfört attacker i södra Iran. ”Målen omfattade robotanläggningar och iranska fartyg som försökte lägga ut minor”, säger militärkommandot Centcoms talesperson Timothy Hawkins i ett uttalande till CNN.
Read the original article