USA och Iran utbyter nya attacker (opens in new tab)
USA har slagit till mot Iran för andra gången den här veckan, enligt amerikanska källor. Man påstår att attacken upprätthåller vapenvilan. Iranska revolutionsgardet ska ha svarat och slagit mot en amerikansk luftbas.
Read the original article