[2026-05-27] Katrin Westling Palm lämnar över posten som ordförande i eSam (opens in new tab)
Katrin Westling Palm har varit eSams ordförande sedan starten 2015 och lämnar i juni rollen i samband med att hon bytt uppdrag, efter nästan 9 år som generaldirektör på Skatteverket. Här delar hon sina reflektioner över hur eSam har utvecklats till en central arena för frivillig samverkan mellan statliga myndigheter kring digitalisering, juridik och styrning.
Read the original article