Från Hässleholm till Washington hörs samma längtan: Slutet är nära! (opens in new tab)
I Hässleholm längtar de till undergången. I Pentagon ser de till att den blir av. När världen krisar, då kommer de, domedagsprofeterna som ropar att slutet är nära. Dagens ETC träffar dem i Hässleholm och Stockholm, inser att de omger Vita huset, och ställer frågan: Hur lång tid har vi kvar?
Read the original article