Sjukhuschefen i Libanon: ”Det här är väldigt stressande” (opens in new tab)
Sedan kriget bröt ut på nytt i mars har antalet vårdplatser på Libanons största offentliga sjukhus i Beirut nästan fördubblats. Ändå räcker inte platserna till. Inte när en miljon människor befinner sig på flykt. Inte när bomberna orsakar kaos. – Vi fick in kroppsdelar. De behövde dna-testas, säger sjukhuschefen Mohammad Zaatari.
Read the original article