Met AI chatten via iMessage nu mogelijk met deze AI-agent (opens in new tab)
De eerste AI-chatbot die werkt via iMessage, Poke, is nu gratis te gebruiken. Hiervoor wordt gebruikgemaakt van een speciale zakelijke Apple-functie. Het artikel lees je op <a href="
Read the original article