SVT-facket: ”Många har varit oroliga” (opens in new tab)
Journalistklubben vid SVT välkomnar att nedbemanningen på 141 tjänster kunnat göras utan uppsägningar. – Förhoppningsvis skänker beskedet ett litet lugn i organisationen, säger klubbens ordförande Johan Wiechel.
Read the original article