Nog steeds geen baas in eigen buik. (opens in new tab)
In verband met het literaire essay Hendrica dat ik momenteel schrijf, ging ik in het kader van mijn onderzoek opnieuw naar De Balie in Amsterdam om het debat bij te wonen: Nog steeds geen baas in eigen buik, naar aanleiding van het boek De Bezetting van Sanne Thierens.
Read the original article