[Atlético statement via MD] “We’ve been very angry with FC Barcelona for quite some time. It was done ironically, to hold up a mirror to the Catalan club regard... (opens in new tab)
El Atlético de Madrid tiró de humor, este viernes, contra el FC Barcelona a través de su cuenta oficial en ‘X’ con tres irónicas propuestas para los fichajes de
Read the original article