Pep Guardiola: "I am a big fan of Flick's Barca, they play beautiful football and its amazing what they have done with so many La Masia players." (opens in new tab)
Pep Guardiola lleva unos días en Catalunya desde que dio por finalizada su etapa de 10 años como entrenador del Manchester City. Tras participar en el Legends Trophy de
Read the original article