Regering-Trump is van plan om Amerikanen die aan ebola zijn blootgesteld naar Kenia te sturen in plaats van naar huis (opens in new tab)
Ebola: In de Verenigde Staten staan speciale faciliteiten voor het monitoren en behandelen van gevaarlijke ziekten zoals ebola. Amerikanen die ebola op hebben gelopen worden echter naar Kenia overgebracht voor behandeling.
Read the original article