Nieuwe ebola-crisis in Congo laat zien hoe kwetsbaar de WHO zelf is geworden (opens in new tab)
Helaas ontdekt de WHO pas laat de ebola-uitbraak, stelde Marco Rubio. De terugtrekking van de VS uit de WHO en het terugdraaien van USAID is echter de belangrijkste oorzaak ervan. Ondertussen gebruikt de VS de uitbraak om de grenzen dicht te gooien
Read the original article