Waarom de VS weer bommen werpen op Iran: stroperige gesprekken en het neerhalen van een door Trump gekoesterde Apache-helikopter (opens in new tab)
Oorlog tegen Iran: Het Midden-Oosten staat weer in brand. Officieel willen de Amerikanen „onderhandelen met bommen”. Een door Iran neergehaalde Amerikaanse helikopter blijkt betrokken te zijn geweest bij inspanningen om de Iraanse blokkade van de Straat van Hormuz te doorbreken.
Read the original article