Iran zegt meer bewegingsvrijheid te krijgen in VS tijdens WK (opens in new tab)
De Amerikaanse reisbeperkingen voor het Iraanse elftal worden versoepeld. Dat zei de Iraanse bondscoach Amir Ghalenoei zaterdag op een persconferentie daags voor de wedstrijd van Iran tegen België. Zijn team verblijft tijdens dit WK in Mexico, maar speelt alle groepswedstrijden in de Verenigde Staten. Van de Amerikaanse autoriteiten mocht Iran tot nu toe pas een dag voor de wedstrijd de VS…
Read the original article