Sveits: Samtaler mellom Iran og USA avlyst (opens in new tab)
Det sveitsiske utenriksdepartementet melder at samtalene mellom USA og Iran som var planlagt fredag er avlyst. Det melder Reuters. Nyheten kom etter at Det hvite hus sin talsperson i natt annonserte at visepresident J.D. Vance ikke ville delta i møtet. Tidligere denne uken signerte de to landene en intensjonsavtale om å avslutte krigen. President Donald Trump signerte avtalen onsdag i Versailles. Også Irans president Masoud Pezeshkian signerte den elektronisk. Etter planen skulle partene møte...
Read the original article