Fifa-pamp anklagas för korruption (opens in new tab)
Alejandro Domínguez, ordförande för Sydamerikas fotbollsförbund och vice ordförande i Fifa, anklagas för korruption. En anmälan har upprättats, rapporterar New York Times.
Read the original article